nyakrándulás

 2009.07.27. 07:45

itthon szenvedek egy nyakrándulás miatt. tegnap squash-olás közben olyat roppant/rándult a nyakam, hogy tudtam, ez nem a sima nyelv-elzsibbadós rándulás. abba is hagytuk a játékot, zuhi, átöltözés, haza. már ezek sem mentek könnyen, a vezetést persze átengedtem kedvesemnek, mert mozdulni alig bírtam. itthon bekentük valami mentolos okossággal, ami szinte majdnem mindenre jó. egy darabig jó is volt de aztán újra előjöttek a fájdalmak. mindegy, nem ragozom tovább, kurva szar, reggel 20 percig próbálkoztam megtalálni az a testhelyzetet, amiből fekvésből ülő helyzetbe tudom magam konvertálni. felhívtam medical centerünket, azt mondták kérjek beutalót háziorvosomtól, jó. délután 4re megyek a háziorvoshoz. addig itthonról melózom majd valahogy... good bye!

*update

na a beutalóra nem volt szükség, kaptam két gyógyszert meg egy krémet. kenegetni kell, masszírozni kell, gyógyszereket bevenni kell. meg próbálgatni a mozgást. így most ezt teszem. szerintem szerdán vagy csütörtökön tudok már melózni menni. drágám bekente most a nyakam, meg jól megmasszírozta és már most jobb egy picit.

Címkék: mese

A bejegyzés trackback címe:

https://sanyablog.blog.hu/api/trackback/id/tr151270395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyiraig 2009.08.09. 18:55:17

Hello,
Sajna én is ilyen cipőben járok, viszont nincs kedvem dokihoz menni. Milyen kenőcsöt illetve bogyót kaptál?

lobig 2009.08.09. 21:21:02

hali!
flector gélt kaptam, 700HUF kb, nagyon jó. 2-3 nap és elmúlik a fájdalom.
süti beállítások módosítása